Monday, December 8, 2008

1988 My Missionaries/ Rok 1988 Moje Misjonarki

December 8, 2008

Katie, my missionary, just found 2 pictures of us in Sea World in San Antonio in 1988.  That's 20 years ago! She also sent me one with my sister, Kinga, in the Units dress that the missionaries gave us.  That picture has both of our beautiful missionaries.  The last one  is of Katie, me, and Bart, a very nice teenager who befriended us in the church. 

Sylwia

8 Grudzien 2008

Katie, moja misjonarka, znalazla i przeslala mi dwa zdjecia z Sea World z roku 1988.  To 20 lat temu!  Tez przeslala zdjecie na ktorym Kinga ma ta sukienke ktora nam misjonarki daly.  Na tym zdjeciu sa obywie nasze piekne misjonarki.  Na ostatnim zdjeciu to Katie, ja, i taki chlopak Bart co byl naszym przyjacielem w kosciele. 

Sylwia

No comments: